utorak, 3. svibnja 2011.

Čudna događanja

Zdravo.Mislim da bi ovo trebali svi znati.Nakon što rješite 43 field-ops naravno dobijete poruku u kojoj Herbert kaže da će se nama pridružiti.Ali kako će onda biti na medieval partyu.Vjerojatno je lagao za ovo da će nam se pridružiti,jer se u medieval partyu vidi da je u dorađenom protobotu kojeg je on doradio jer se svađaju.Nije to sve što je čudno.Za Herberta radi još jedan stari kameni rak.Naime kada sam dobivao poruku nakon field-opa prije poruke su mi se vrtile slike po ovom redu:Gary,Jetpack guy,Rookie,Dot.Klutzy,Kameni rak,Protobot i na kraju Herbert.Znači taj kameni rak radi za zle jer nakon dota počinju zli,a on je nakon klutzya.Neznamo još što je on,rak u puffle launchu nije klutzy ni taj kameni rak nego obični rak koji radi za klutzya,ali kameni rak je sivi i jedna klješta su mu ogromna,a druga normalna.On,ja mislim bi mogao biti u novim nivoima puffle launch koji će doći za godinu dana jer je igrica popularna.Najbolja je zato.Kameni rak izgleda kao da je od sivkasto plavog kamenja.Nemam njegovu sliku,ali eto nadam se da mi vjerujete,ako ne neznam,ali je istina.Nažalost to se samo jednom odvrtilo tako da ga nisam stigao slikati,ali ako Herbert zbilja ode i pridruži se nama to znači da će(bar tako ja mislim)taj rak biti glavni.Ako ste i vi to isto vidjeli to bi moglo značiti da je cp želio nas pripremiti na nešto novo.

Nema komentara:

Objavi komentar