nedjelja, 5. lipnja 2011.

Dark element u card-jitsu

Happy77 je napravila video o music jamu sa svojim pingvinom u dark ninja kostimu.Možda nakon ice dođe taj novi,vjerojatno uzbudljivi element.Ono u sredini je možda dark,ali ja se nadam da će biti nešto puno bolje.Naime ja sam malo razmišljao,bilo bi puno bolje da club penguin stavi novi amulet u novi ninja hideout koji bi mogao biti pod zemljom.Jer ima još dosta elemenata koji nisu iskorišteni.Jedan od njih je dark.Možda stave u taj neki novi ninja hideout novi amulet s tri napredna elementa koje samo ninje koje su zavladale prijašnjim elementima(fire,water,ice)mogu zavladati.Ja iskreno neznam hoće li biti kako sam rekao,ali vjerojatno hoće.Ljudi ako dark element dođe preko ljeta možda će i ostali novi,jer će sigurno biti nešto poput toga da su ovi elementi koje sada imamo početni(begginer)a ovi možda budu napredni.Tko zna,možda u budućnosti club penguina bude još više elemenata.Evo jedne slike da dokažem dark element i ostale(možda),a i dark ninje.

Nema komentara:

Objavi komentar