četvrtak, 9. lipnja 2011.

Dark ninja video lažan,ali element istinit

Zdravo,malo sam tražio nešto u vezi sa dark ninjom i shvatio da je onaj video lažan,ali element nije.Našao sam da je za ovaj mjesec i na prijelazu s sljedećim predviđen nestanak struje na club penguinu.To se vidi na club penguin kalendaru.Tada će vjerojatno sensei započeti konstrukciju novog ninja hideouta.Dosta njih misli da neće doći tri nova elementa nego samo dark,ali neće jer u sredini amuleta već je dragulj koji nije element nego moć tih elementa zajedno.U novom martial artworksu koji će doći će vjerojatno biti novi amulet s nova tri elemnta.A sada da vas uvjerim da nije istina da će samo dark doći.Vidite na amuletu je crno popunjeno i vjerojatno će se to zasjajiti sa nekim bojama kada dobijemo sve elemente koje možemo osvojiti za sada.Ta sredina će biti kao lift koji će nas prebaciti u novi ninja hideout pod zemljom u kojem će biti novi elementi i bit će pod construction tijekom nestanka struje i moći ćemo tamo ući.Novi elementi su vjerojatno dark light i earth jer se međusobno pobjeđuju i jer sam vidio dokaze.Plavko mi je rekao da je vidio light kostim,dark smo vjerojatno svi vidjeli,a što se tiće earth vidio sam sliku koja je sada maknuta,a ja je nažalost nisam usliko.Osim toga ja sam ideje za ta tri elementa poslao club penguinu i odgovorili su mi da su mi ideje super i da su to i planirali napravit.Znači sada možemo biti 70% sigurni u to da će dark,light i earth biti novi elementi,ali upamtite da to još uvijek nije 100%.

Nema komentara:

Objavi komentar